Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Biuro Obsługi Klienta firmy NETIA nie przekazuje informacji z prośbami o interwencję do podległych pionów funkcjonalnych, np. pomocy technicznej. Wielokrotnie dodzwoniłem się do Biura Obsługi Klienta z prosząc o interwencję techniczną, a po pewnym czasie okazywało się, że pracownik w ogóle nie przekazał im informacji. Biuro Obsługi Klienta NETII unika także intwerwencji w domu klienta, gdy jest potrzebna pomoc techniczna. BOK NETII stwierdził, że np. w Skierniewicach łącza internetoiwe są dzierażawione od TP SA, więc od pracowników TP SA zależy termin interwencji oraz to, czy będzie ona podjęta. Nowi klienci są traktowani lepiej od starych klientów NETII, tzn. mają preferencyjny szybszy Internet za niższącenę, a starzy muszą pozostawać przy starych warunkach umowy. Natomiast gdy chcą je zmienić, muszą płacić znacznie więcej niż nowi klienci!