Opinia użytkownika: Natalia_557
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Kilka dni temu dostałam ulotkę z Biedronki i z nudów zaczęłam ją przeglądać.Zauważyłam, że od 14.02. mają być dostępne w sklepach rowery treningowe.Zainteresowało mnie to, gdyż od jakiegoś czasu planuję taki rowerek zakupić.14.02.nie miałam zbyt dużo czasu, by przejść się do sklepu,więc udałam się tam dopiero następnego dnia.Już przy samym wejściu miałam ochotę wyjść, widząc ogromnie długie kolejki do kas...ale przecież przyszłam po rowerek;)więc zmusiłam się trochę, ale weszłam.Oczywiście miejsce przeznaczone na małe koszyczki świeciło pustkami...weszłam więc do sklepu bez koszyka nie planując większych zakupów.Przeszłam CAŁY sklep i oczywiście nigdzie nie znalazłam rowerów.To w takim razie gdzie one się podziały?Przecież w ulotce wyraźnie widziałam,że powinny już być...ogólnie zauważyłam,że niestety nie ma nie tylko rowerów, ale i innych produktów umieszczonych w ulotce, które powinny czekać na klientów już od poprzedniego dnia!Z braku laku postanowiłam kupić kilka drobiazgów na obiad (tak przy okazji;)).Niestety mogłam wziąć tylko tyle ile zmieściło mi się do rąk-nie miałam przecież koszyczka...Gdy w końcu stanęłam w kolejce do kasy co zauważyłam? po 1.sterta koszyków przy kasach - zero przy wejściu do sklepu! Chyba od tego są pracownicy, żeby je tam przenieść...? po 2. klienci tworzą 2 b.długie kolejki - co 3 osoba trzyma zakupy na rękach, a kas w sklepie zdaje się, że pięć... dlaczego otwarte tylko 2?? Dopiero po 2-3 minutach mojego wyczekiwania w kolejce, przyszła kolejna kasjerka i otworzyła kasę. Wyszłam ze sklepu zła i zmęczona, a co gorsze - ber roweru, który powinien być w sprzedaży od dnia poprzedniego...