Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: w połowie stycznie 2011 skontaktowałem się telefonicznie z frimą, aby zamówić usługi internetu oraz tv kablowej. w prostym jak barszcz menu bez trudu znalazłem opcje do połączenia z konsultantem. odebrał bardzo miły Pan, którego nazwiska niestety nie pamiętam. przedstawił wszystkie opcje pakietowe szybko i zwięźle, rozwiał wątpliwości, odpowiedział na wszystkie pytania, nawet te trudniejsze, po czym zaproponował dodatkowe pakiety w cenie abonamentu, który mi odpowiadał. :) oczywiście został też umówiony monter na 06/02/2011. dzień przed terminem otrzymałem sms'a z informacją, że mam umówiony montaż. gdyby nie to, zupełnie bym o tym zapomniał i monter przyszedł by na darmo, bo niestety miałem zaplanowany weekend poza domem. bez problemu udało się zmienić termin montażu na kolejny tydzień, ale na piątek, kiedy ryzyko mojej nieobecności w domu było duże. w czwartek wieczorem zadzwonił sam monter aby konkretnie się umówić i zaproponował montaż w sobotę rano. w piątek oddzwonił z kolei jego kolega aby powiedzieć, że przyjdzie zamiast kolegi, bo tamtemu coś wypadło. umówiliśmy się na 8 rano w sobotę. oczywiście Pan zjawił się pod wskazanym adresem i w ciągu 30 minut zakończył pracę. przy okazji wymieniliśmy kilka uwag na temat poprzedniego usługodawcy (UPC). wszystkie usługi działały zaraz po podłączeniu. :) firma spisała się na najwyższą możliwą ocenę.