Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Początkowo bank zachęcał bezpłatnymi przelewami, wypłatami ii bezpłatna obsługa konta - obecnie obsługa konta kosztuje. Po zatrzymaniu karty bez powodu w bankomacie w placówce bankowej karta jest natychmiast niszczona - bankomaty obsługiwane przez zewnętrzną firmę. z infolini korzysałam na początku - błędne podane numery na karcie - skutek problemy z dodzwonieniem się obsługa miła choć nie do końca pomocna. Obsługa w placówce banku - niekompetentna i nie miła nie posiada podstawowej wiedzy o swoich produktach. starajac sie o kredyt hipoteczny złożyłam dokumenty w 4 bankach w tym do aliora - banku którego jesem stałą klientka od samego poczatku powstania i gdzie wpływa moje comiesięczne wynagrodzenie. W każdy z pozostałych banków (Boś, ing, pko) dostałam zgodę na kredyt w aliorze nie - bez podania przyczyny ale ok. Osoba odpowiedzialna za dział kredytów pracje jednocześnie w kilku oddziałach tego banku w innych miejscowościach i jest dostępna w wybranym dniu tygodnia. w zwiazku z decyzja odmowna nie mogłam skorzystać ani z debetu w koncie (tylko 1tyś.) ani też z karty kredytowej gdy pytałam na miejscu. Za to stale co kilka tygodni dzwoni ktoś z infolini proponując kredyt na 10 tyś.... albo kartę kredytowa o która prosiłam wcześniej a obecnie już nie chcę bo skorzystałam po odmowie z innego banku i tak lokaty, kredyt hipoteczny i kartę kredytową założyłam w innych bankach i tego banku już nie polecę.