Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Byłam wieloletnim Waszym Klientem, chciałam zrezygnować z rachunku. Na dyspozycji rezygnacji, należało podpisać się dokładnie tak jak przy podpisywaniu umowy. Nie pamiętałam swojego podpisu, a na umowie podpisałam się tylko na egzemplarzu przeznaczonym dla banku. Wielokrotnie dzwoniłam na infolinię aby dowiedzieć się co w tej sytuacji mogę zrobić i jak bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z zamawianiem duplikatu umowy załatwić tę sprawę. Chorym dla mnie pomysłem jest płacić za duplikat umowy tylko po to aby złożyć podpis na rezygnacji. Macie placówki, mogę okazać się dowodem a mimo to odrzucacie takie wnioski. Niedorzeczność. Dodatkowo za każdym razem na infolini otrzymywałam sprzeczne wiadomości. Czy to jest taka skomplikowana sprawa? Czy może rezygnacja jest tematem, który Was mało obchodzi i nie interesuje Was satysfakcjonujące rozwiązanie. Jak można bez kosztów rozwiązać tę sprawę.