Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: S U P E R : ) Nareszcie odejście od monotematycznych konkursów ukierunkowanych na ilość. Jakże miła odmiana i niespodzianka. Na gorąco konstrukcja najnowszego konkursu bardzo mi się podoba i pozostaje życzyć sobie by było ich więcej. Organizacyjnie jest już trochę gorzej . Nie ma na przykład informacji czy ankieta została przypisana do naszego konta. Można ją również wypełnić bez logowania. Pytania a konkretnie odpowiedzi na nie są dość ograniczone. Bo na przykład często promocje zarówno w sklepach on line jak i stacjonarnych są pod kontem atrakcyjności zbliżone i tu wskazani e konkretne na którąś z form sprzedaży jest trudne. Jako 3 wariant odpowiedzi aż prosi się odpowiedź że są właśnie porównywalne. Ale jak najbardziej taki system motywowania obserwatorów do aktywności bardzo mi się podoba . Nagrody również dopasowane, pozwalają na wybór według własnych preferencji. Dziś ocena celująca dla administratorów Secret Client. A na koniec dodam iż moje zachwyty nad nową „akcją” są tym bardziej donośne gdyż ankieta dotyczy bardzo mi bliskiego tematu, jakim są sklepy internetowe i moim zdaniem zdecydowana ich przewaga nad sklepami stricte stacjonarnymi. Najbardziej cenię, lubię i korzystam z tych ofert handlowych które pod jednym szyldem prowadzą sprzedaż zarówno stacjonarną jak i internetową. Tchibo, Daglas, Cross, Vabi, Matras, Epik, Yves Rochere….to tylko kilka przykładów z długiej listy firm które mają dwa kanały sprzedaży .Jako klient bardzo sobie chwalę taką politykę.