Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Pierwsze wrażenie: czyste podłogi, towar poukładany, nie za duży ruch, 3 pracowników na terenie sklepu. Poprosiłem o pomoc pracownicę, która układała towar. Spytałem o karmę dla psa, wskazała mi miejsce w sklepie gdzie znajduje się poszukiwany towar, wszystko grzecznie i uprzejmie. Nie chcę tu ujawniać imion, dlatego będę opisywał tę kobietę jako Pracownica. Więc owa pracownica posiadała odpowiedni strój i identyfikator z imieniem, co pozwalało łatwo ją rozpoznać. Wybrałem 3 towary, w tym jeden z aktualnej, dobrze oznakowanej promocji. Przed kasą (choć nieco schowane) płatne duże reklamówki i bieżący program telewizyjny. Nie musiałem czekać w kolejce, gdyż jej nie było. Obsługiwała mnie ta sama Pani, która wcześniej wskazywała drogę. Sympatycznie i z uśmiechem zapytała "Czy znalazł Pan poszukiwany towar". Obsłużyła mnie sprawnie, wydała resztę, o dziwo, nie zaproponowała reklamówki, jak to mają w zamiarze czynić nawet gdy kupuje się jedną sztukę towaru, oraz życzyła miłego dnia i zapraszała ponownie. Zaraz po wydaniu reszty i paragonu, Pracownica odeszła od kasy i poszła rozmawiać z koleżanką na temat jakiegoś produktu. Ja w tym czasie schowałem resztę, paragon i odszedłem, jednak co gdyby przyszło mi na myśl, że zapomniałem czegoś kupić, co może mi podać tylko kasjerka? Musiałbym tę Pracownicę zawołać. Lepiej by było, gdyby wyczekała czy czasem jeszcze czegoś nie zapragnę :) Ale to takie moje zdanie. Opuszczając sklep zwróciłem jeszcze uwagę na wejście i teren przed sklepem - uporządkowany, czysty. Oto moja obserwacja z wizyty w tym sklepie.