Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Alicja_297

Dotycząca firmy: Yes

Treść opinii: Witryny zewnętrzne w sklepie były czyste i oświetlone. Logo firmy nie było podświetlone. Po wejściu do sklepu zostałam zauważona i przywitana przez ekspedientkę. W sklepie nie wszystkie żarówki paliły się w witrynach, po lewej stronie w witrynach kilka żarówek nie paliło się. Podłoga w sklepie była czysta, nie było błota, kurzu i „kotów”. Natomiast na szklanych półkach w witrynach wewnętrznych znajdował się niewielki kurz. Po około 5 minutach ekspedientka zapytała mnie w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam czegoś ładnego i ciekawego. Sprzedawca spytał, czy to ma być naszyjnik czy pierścionek lub bransoletka. Zapytał czy to ma być prezent dla kogoś, czy dla mnie coś. Odpowiedziałam, że to prezent dla córki. Wspomniałam też, że córka mówiła coś o nowej kolekcji, którą zauważyła w internecie. Wtedy ekspedientka wskazała mi kolekcję Ikony znajdującą się w zewnętrznej witryny. Ekspedientka zapytała czy pokazać coś bliżej z tych kolekcji, wtedy zdecydowałam się obejrzeć kolekcję naszyjników Ikony. Poprosiłam o bliższe pokazanie mi naszyjnika ze skrzydlatym serduszkiem wysadzanego kolorowymi kamieniami. Pracownik eksponował te naszyjniki na tacy YES. Na koniec podziękowałam i powiedziałam, że zastanowię się nad kupnem naszyjnika. Pracownica była uprzejma, miła i kompetentna. Chętnie pokazywała mi naszyjniki z kolekcji Ikony. Nie wykazywała zniecierpliwienia moimi pytaniami, oraz tym, że nie zdecydowałam się na zakup biżuterii.