Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy obsługi klienta w Banku: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. I Oddział w Krakowie.Zawsze wydawało mi się, że obsługa w tym banku jest na najwyższym poziomie. I być może taka jest jeśli dotyczy tylko wpłat i wypłat czy złożenia przelewu ( w przypadku konta dla instytucji). Jeśli już coś ponad te standardowe czynności chcemy zaczyna się kłopot i przysłowiowe „umywanie rąk” Tak się niestety złożyło, że zmieniłam hasło do konta przez Internet. Niestety szereg różnych zdarzeń po drodze sprawił, że hasło, które uważałam po zmianie za właściwe okazało się tym nie właściwym. W efekcie zadzwoniłam na infolinie dowiedziałam się wszystkiego tak przynajmniej mi się wydawało. I w wolnej chwili udałam się do banku, aby takie hasło dla mnie wygenerowano. W banku było bardzo czysto i pusto.. Dodam tylko, że od ok. 8 lat często bywam w tym banku a kadra nie ulega tutaj rotacją, więc jestem jak najbardziej rozpoznawalna. Okazałam dowód i i wytłumaczyłam, jakiej sprawie przyszłam. Pani spojrzała się na mnie z przysłowiowym obłędem w oczach i zaczęła kombinować jak mnie gdzieś odesłać i spławić. Podeszła w końcu do koleżanki, obok która bardzo nieładnie skomentowała fakt tego, co zrobiłam z hasłem do konta. Uważam, ze nie ja pierwsza i nie ja ostatnia i nie miała prawa tak podczas mojej obecności zrobić. Potem zaczęła się narada obu Pani a ja siedziałam i czekałam. Zniecierpliwiona podeszłam do obu Pań i jeszcze raz wytłumaczyłam całą sytuacje. Która wcale nie była tak patowa ponieważ ja do tego konta posiadam tylko tzw „podgląd” czyli kontroluje ruchy na koncie ale niw wykonuje przelewów. Dyskusja trwała stanowczo za długo. Ostatecznie otrzymałam wydrukowany formularz i wypełniłam, co trzeba- to chyba powinnam od razu dostać? Gdy się spytałam jak długo będę czekała na to hasło pani powiedziała, że nie wie. Hm. Gdy wcześniej podczas wypełniania formularza spytałam się, czy jak bym hasło chciała odebrać w banku to będzie szybciej Pani się przeraziła i powiedziała, że w żadnym wypadku! Że musze wpisać adres domowy. Generalnie Bank dobry do wpłat cała reszta po tym zdarzeniu budzi moje poważne wątpliwości. Daję -4 bo ostatecznie dzięki swojej stanowczości cokolwiek załatwiłam i czekam na kopertę z hasłem!