Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DANIEL_83

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: W piątek 11/02/2011 skontaktowała się ze mną Pani P. z Biura Obsługi Abonenta sieci ERA by sfinalizować kwestie przedłużenia umowy. Wcześniej otrzymałem na maila stosowną ofertę przedłużenia umowy, dlatego też rozmowa ta była dopełnieniem formalności. Po zweryfikowaniu danych osobowych i przedstawieniu warunków na jakich umowa zostanie przedłużona rozpoczęliśmy rozmawiać nt. aparatu telefonicznego. Poinformowałem Konsultantkę jaki model wybrałem oraz poinformowałem, że posiadane punkty Era Premia chciałbym wykorzystać na zniżkę na telefon. Uzyskałem twierdzącą odpowiedź od Konsultantki. Ponieważ wielkość zniżki przewyższała wartość telefonu zapytałem czy sieć jest w stanie "coś dorzucić" by kwoty były zrównoważone. Usłyszałem od Konsultantki, że i tak za telefon muszę zapłacić 1 zł, natomiast Ona może nie pobierać opłaty za wysłanie kuriera (14,99 zł). Zdziwiłem się, bo wcześniejsze ustalenia były inne, a mianowicie za przesyłkę miałem nie płacić. Od razu poinformowałem o tym Panią P. dodając, że przecież w takiej sytuacji wolę udać się sam do Salonu by przedłużyć umowę. Uzyskałem odpowiedź, że w takiej sytuacji kurier będzie bezpłatny, telefon będzie kosztował 1 zł i przyznaje 60 min. w sieci na rozmowy. Przystałem na tą propozycje. Następnie omawiając kwestię związaną z tym co zawiera się w pakiecie telefonu usłyszałem od Konsultantki, że pakiet nie zawiera karty pamięci. Poinformowałem Panią P., że na stronie internetowej Ery jest czytelna informacja, że pakiet przedmiotowego telefonu zawiera właśnie kartę pamięci w zestawie. Po chwili sprawdzania w systemie Konsultantka przyznała rację. W związku z powyższymi rozbieżnościami poprosiłem o przesłanie na maila ustaleń telefonicznej rozmowy, by raz jeszcze je zweryfikować, tak by nie wkradł się błąd. W tej sytuacji Konsultantka zweryfikowała poprawność zapisanego w systemie adresu e-mail. Kolejnym etapem rozmowy było doprecyzowanie adresu, pod który ma zostać wysłany kurier oraz kwestie związane z wejściem w życie i obowiązywaniem aneksu. Na koniec Pani P. raz jeszcze powtórzyła nasze ustalenia, a następnie zapytała czy ma jakieś pytania. Skoro nie miałem pytań Konsultantka podziękowała za rozmowę: "Dziękuję za rozmowę. Zapraszam ponownie. Do usłyszenie". Również podziękowałem za rozmowę i pożegnałem się. Cała rozmowa trwała ponad 12 minut. Zgodnie z ustaleniami 30 minut od zakończenia rozmowy na adres e-mail otrzymałem potwierdzenie rozmowy i wybranych warunków.