Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Maciej_433

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Mam kredyt w GetinBanku - to chyba najgorszy przykład obsługi przez bank. W ciągu kilku miesięcy dowiedziałe się, że aż 3 działy i 7 osób chce zająć się moją sprawą, w 2 odziałach nie mieli dla mnie zmienionego harmonogramu, chociaż eSeMeSem zapraszano mnie do najbliższego oddziału po dokumenty, usłyszałem raz , że nie ma mnie w systemie. Poza tym mam 2 numery umowy i 2 konta, już raz wypowiedzieli mi umowę, a potem poprosili o potwierdzenie salda, chociaż nie potrafią podać kwoty zapłaconych przeze mnie rat. Przed świętami miałem dostać uzupełnione informacje dot. planu spłat, do dzisiaj czekam. Podsumowując. Straciłem wiele czasu i pieniędzy domagając się właściwej obsługi. Nie wiem na jakie konto płacić, bo mam zwroty raty, powstaje dług i zaczynają naliczać mi odsetki. Szukam innych niezadowolonych z tego "banku" podobnie, jak z TAX CARE.