Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W czasie zakupów zobaczyłem ofertę promocyjną " 2x2 litry Coca-cola plus Sprite 1 litr gratis". W wielkim stosie oznaczonym informacją promocyjną były zgrzewki " Coca-cola" i "Coca-cola light". Wybrałem "light" i przy kasie zobaczyłem, że zapłaciłem nie tylko za Sprite, ale również więcej niż w ofercie za "Coca-colę light". W punkcie obsługi klienta powiedziano mi, że "Coca-cola" i "Coca-cola light" to dwa różne produkty. Nie potrafiono mi jednak powiedzieć dlaczego na tym samym stoisku znalazły się dwa produkty, z których jeden był tylko w promocji. Drugim negatywnym zjawiskiem był brak wystarczającej liczby koszy w hali sprzedaży. Prowadzone promocje, na przykład kawy, powodowały, że duża ilość klientów przemieszczała się po hali z kubkami kawy. Nie mogąc znaleźć koszy na śmieci, stawiali je wśród produktów na półkach. Jeden kosz przy stoisku promocyjnym nie wystarczy, prawie nikt nie wypijał całej zawartości kubka w miejscu promocji, przy stoisku. Wnioski: Trzeba uważać w czasie zakupów na "pułapki" dotyczące nierzetelnego informowania i mieszania produktów w ofercie promocyjnej. W zakresie poprawienia czystości, a przede wszystkim komfortu zakupów celowym byłoby umieszczenie na hali sprzedaży większej ilości koszy na śmieci.