Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Tego dnia odebrałam telefon z salonu orange z propozycją przetestowania zupełnie za darmo internetu. Pani proponowała mi usługę bezprzewodowego internetu - testowanie jej przez miesiąc. Koszt , który podała podczas rozmowy telefonicznej to jedyne 1 zł za modem. Akurat wyjeżdżałam na ferie więc propozycja wydała mi sie bardzo interesująca. Podjechałam zatem do tego salonu orange. Pani przywitała mnie z uśmiechem. Zaprosiła do stanowiska. Powiedziałam ,ze jestem zainteresowana oferta , która mi proponowała przez telefon i chętnie przetestuje internet. Wtedy Pani powiedziała, że muszę podpisać umowę na 36 miesięcy , jeżeli usługa mi się nie spodoba mam prawo zerwać umowę do 30 dni. Jeśli tego nie zrobię lub zapomnę to umowa wejdzie w życie i będzie trwać 3 lata. Modem rzeczywiście kosztował jedyne 1 zł jednak podczas rozmowy telefonicznej nic Pani nie mówiła o tym, że trzeba zapłacić aktywację ( u niej na miejscu ) . Koszt 79 zł. I w tym momencie wszystko, co oferowała stało się nie atrakcyjne. Pytałam w czasie rozmowy czy to 1zł to jedyny koszt Pani powiedziała, że tak a później okazuje się, że jednak nie. NIE POLECAM. NACIĄGANIE KLIENTÓW. PROPONOWANIE DARMOWEJ OFERTY, KTÓRA W OGÓLE NIE JEST DARMOWA. ODRADZAM