Opinia użytkownika: Piotr_379
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Będąc w okolicy ulicy Dąbrowskiego w Poznaniu ok. godz. 13 wszedłem do budynku, w którym znajduje się oddział Alior Banku aby złożyć reklamację na błędnie naliczone opłaty za konto osobiste, które mam w tym banku. Ogólnie wystrój banku jest bardzo przyjazny oku i jak zawsze panuje tam miła i przyjemna atmosfera, ale jest jeden mankament w tym że aby zostać obsłużonym należy długo czekać. Po ok. 20 minutach oczekiwania udało mi się porozmawiać z przedstawicielką banku aby mi wyjaśniła dlaczego bank nie rozpatrzył do dzisiejszego dnia reklamacji złożonej na początku grudnia. Pani która mnie obsługiwała była miła i chętna pomocy, bardzo próbowała rozwiązać tą sprawę lecz jedyne co mogła zaoferować to złożenie ponownie reklamacji w tej samej sprawie (cóż widocznie za 3 razem w końcu rozpatrzą moją reklamację), po paru minutach wypełniania wniosku reklamacyjnego i po ponownych przeprosinach w imieniu banku przez tą panią zakończyłem rozmowę i udałem się do wyjścia. Choć bardzo mi odpowiadają usługi jakie oferuje ten bank, jednak według mnie ma on jedną zasadniczą wadę nie potrafią rzetelnie i szybko odpowiedzieć na pisma od klientów gdy to bank musi oddać jakieś pieniądze lecz gdy to klient musi oddać bankowi chociaż 1 gr to bardzo szybko reagują struktury banku. Sądzę że gdyby każdy bank bardziej skrupulatnie i z większym szacunkiem traktować swoich klientów bo może ich bardzo szybko stracić a wtedy skończą się jego dochody.