Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Kolejnym bankiem, który odwiedziłam w poszukiwaniu konta dla siebie, był Raiffeisen. Wchodząc do oddziału zobaczyłam, że nie ma w nim nikogo (ani klientów, ani pracowników) poza ochroniarzem przechadzającym się po placówce. Zaraz jednak z zaplecza wyszła pracownica i zaprosiła mnie do zajęcia miejsca przy biurku. Pani była bardzo zaangażowana w obsługę klienta i zadawała mi dużo pytań, żeby jak najlepiej dopasować konto do moich do moich oczekiwań i potrzeb. Pracownica zachęcała do korzystania z dostępu elektronicznego do konta i pokazał mi na ekranie swojego komputera aplikację do ściągnięcia na komórkę. Oprócz mnie nie było innych klientów w oddziale i pracownica poświęciła mi całą swoją uwagę, w sumie przedstawiając mi zalety oferty przez około pół godziny. Cały czas po oddziale przechadzał się ochroniarz, co stwarzało pewne poczucie bezpieczeństwa, zarówno dla pracowników, jak i klientów.