Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: W poszukiwaniu konta dla siebie skierowałam się do banku BGŻ, którego reklamę widziałam ostatnio w telewizji. Oddział jest niewielki i znajdują się w nim 3 stanowiska obsługi - 2 na stojąco (obsługa transakcji) i 1 na siedząco (obsługa klienta). Skierowałam się do wolnego stanowiska obsługi i poinformowałam pracownika o celu mojej wizyty. Doradca przedstawił mi ofertę konta, powołując się przy tym na wygraną w rankingu ofert banków. Pracownik mówił ściszonym głosem, zachowując dyskrecję, ponieważ przy stanowisku obok był obsługiwany inny klient, więc doradca nie chciał, żeby nasza rozmowa była słyszalna, lub żeby zakłócała tamtą rozmowę. Bardzo pozytywnie mnie to zaskoczyło, bo zazwyczaj w bankach pracownicy mówią dosyć głośno i inni klienci słyszą dane osobowe oraz kwoty pieniędzy, które klient ma na koncie. Oddział banku znajduje się przy Rynku, więc może być duży problem z zaparkowaniem samochodu w jego okolicy, ale za to niedaleko jest przystanek tramwajowy, więc można łatwo się tu dostać komunikacją miejską.