Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: klientka_7

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Chcę zmienić konto w banku i w tym celu udałam się do kilku oddziałów różnych banków. Na pierwszy ogień poszedł Multibank. Gdy weszłam do oddziału, nie było w nim innych klientów. Od razu zostałam zauważona przez pracownicę przy stanowisku obsługi klienta i obsługi kasowej, która zaprosiła mnie do swego stanowiska. Byłam obsługiwana na stojąco, co uważam za niewygodę, zwłaszcza gdy obsługa zajmuje więcej czasu. W oddziale były 2 takie stanowiska obsługi na stojąco oraz 3 stanowiska z krzesłami. Ja byłam obsługiwana przy stanowisku podwójnym, tzn. 2 stanowiska kasowe są ustawione obok siebie i w zasadzie klient słyszy szczegóły rozmowy/transakcji przy stanowisku obok. Pracownica banku szczegółowo przedstawiła mi ofertę konta osobistego, a na koniec obsługi podeszła ze mną do przedsionka oddziału i pokazała mi strefę 24 - bankomat, wpłatomat i stanowisko internetowe dla klientów banku.