Opinia użytkownika: Igor_14
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: 28.01.2011 roku o godz. 13.20 drogą internetową dokonałem zamówienia w sklepie telewizji nowej generacji n „n.pl/nsklep” usługi w postaci odbioru pakietów telewizyjnych z ich platformy. Dosłownie po 3 minutach otrzymałem mail zwrotny o przyjęciu zamówienia i przewidywanym terminie realizacji w ciągu około 2 dni. 10.02.2011 roku około godz. 11.00 Pojawiła się u mnie Pani kurier z przesyłką – dekoderem i umową do podpisania. Umowę podpisałem, uiściłem opłatę aktywacyjną i odebrałem przesyłkę. Miałem wcześniej zainstalowane dwie anteny satelitarne ukierunkowane na odbiór sygnału z satelity Hot Bird, w związku z czym nie miałem żadnych problemów z podłączeniem dekodera HDTV z twardym dyskiem i możliwością nagrywania programów. Dekoder podłączyłem, z ekranu telewizora odczytałem komunikat, iż mam bardzo dobry sygnał z obydwu anten powyżej 88% i komunikat, że mam czekać do 24 godzin na autoryzację, czyli zsynchronizowanie moich danych, zamówionych przeze mnie pakietów tematycznych z dostarczonym mi sprzętem /tzw. konfigurację konta/. Cierpliwie odczekałem więcej niż 24 godziny i 11.02.2011 roku około godz. 17.00 wykonałem połączenie telefoniczne do biura obsługi klienta nr:12 294 79 33. Oczywiście odezwał się automat, który poinstruował mnie że w celu szybszego nawiązania połączenia z konsultantem mam podać za pomocą przycisków telefonu numer umowy i zatwierdzić „krzyżykiem” analogonie poprosił mnie o podanie cyfrowego hasła. Podane przeze mnie trzykrotnie dane system odrzucił, uznając, że nie są prawidłowe i przekierował mnie jako osobę oczekującą na rozmowę z konsultantem. Słuchając obłędnych dźwięków i ciągłych komunikatów o konieczności dalszego oczekiwania na połączenie po około 22 minutach zostałem połączony z konsultantem. Przedstawiłem się, podałem wymagane dane i zgłosiłem problem w postaci braku przesłania na mój dekoder uprawnień do odbioru sygnału telewizji n. Konsultant był dość miły, choć na początku sugerował, że wina może istnieć po mojej stronie z uwagi na być dokonane przeze mnie złe podłączenie sprzętu. Po dokładnym przedstawieniu każdego elementu wykonanej przeze mnie konfiguracji sprzętu udało mi się przekonać konsultanta o poprawności instalacji dekodera. W związku z tym zostałem poinformowany, że zgłoszony przeze mnie przypadek zgłosi do działu technicznego. Ja natomiast mam pozostawić skonfigurowany sprzęt w stanie czuwania na kolejne 24 godziny, w ciągu których dział techniczny telewizji n prześle mi niezbędne uprawnienia do odbioru sygnału TV. Kolejnego dnia tj. 12.02.2011 roku na ekranie mojego odbiornika widniał nadal ten sam komunikat o konieczności odczekania 24 godzin na konfigurację mojego konta. Ponownie wystukałem numer do biura obsługi abonenta, ponownie trzykrotnie musiałem wklepywać numery umowy i numer hasła, ponownie system odrzucił moje dane jako niewłaściwe i przekierował mnie jako oczekującego na rozmowę z konsultantem. Kolejny raz odsłuchałem głośnej, makabrycznej melodii i wielu komunikatach o konieczności czekania na połączenie z konsultantem. Trwało to 30 minut, po czym system automatycznie odrzucił moje połączenie. Nie dałem za wygraną. Ponownie – trzeci raz połączyłem się z automatem biura obsługi klienta, ponowiłem procedurę identyfikacji wystukując trzykrotnie numer umowy i numer hasła, po czym ponownie przekierowano mnie na oczekiwanie, na rozmowę z konsultantem. Gdy już traciłem nadzieję po 27 minutach cudem usłyszałem głos konsultanta, który po przedstawienie przeze mnie problemu poinformował mnie, iż w tej sprawie nic nie można zrobić, ponieważ dział techniczny telewizji n nie pracuje w soboty i niedziele i mam czekać na przesłanie uprawnień do poniedziałku, czyli jeszcze kolejne dwa dni. Nie omieszkałem wyrazić swojej opinii na temat zasad funkcjonowania tej platformy telewizji satelitarnej i traktowania ich klientów … Po moich doświadczeniach nikomu nie polecam zawierania umów z tą telewizją, a szczególnie przez sklep internetowy z dostawą kurierską. Pozostający nadal bez sygnału TV abonent telewizji NOWEJ GENERACJI N. Może technologia, za pomocą której nadawany obraz HDTV jest nowej generacji, ale funkcjonowanie, organizacja i traktowanie klientów tej telewizji przekracza jakiekolwiek generacje: przeszłe, teraźniejsze i przyszłe …