Opinia użytkownika: Ewa_920
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Już na wstępie powiem, że jestem zawiedziona obsługą w banku ING. Kiedyś miałam tam konto ROR, ale zrezygnowałam bo były wysokie opłaty. Jakiś czas temu wprowadzili bezpłatne konto internetowe. Jak informowała Pani telefonicznie nic przez pierwszy rok się nie płaci, w kolejnym roku i owszem. To powstrzymywało mnie od założenia konta ROR w tym banku. Ponieważ mam w tym banku konto oszczędnościowe byłam zmuszona do wizyty w oddziale. Oczywiście pani znowu namawiała mnie do założenia konta direct. Argumentem było, że aby dokonać przelewu z konta oszczędnościowego muszę mieć takie konto. System funkcjonuje tak, że muszę zrobić przelew wewnętrzny a potem z konta ROR dalej. Oczywiście do tego konta ROR trzeba założyć kartę płatniczą i dokonywać nią transakcji, bo inaczej się płaci za kartę. Po kilku dniach okazało się, że wcale nie muszę mieć konta ROR w ING Bank Śląski, oszczędności mogę przelać na dowolne konto, którego jestem właścicielem. Ta historia chyba ostatecznie zniechęci mnie do tego banku. Moim jedynym pocieszeniem jest nadzieja, że pani, która zakładała mi to konto, dostanie prowizję. W przeciwnym wypadku to wszystko nie ma sensu.