Opinia użytkownika: Monique_2
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Konkurs walentynkowy wyraźnie minął sie z powołaniem, i działa na szkodę serwisu jakośćobsługi- bo gdzie tu jakość u użytkownika Marta R Przeczytałam kilka opinii i absolutnie nic mi nie powiedziały, i wszystkie wygladaja tak samo "weszłam na strone, bylo logo, obejrzlam" Nic o firmie, produktach, istotnych dla stron informacji. Każda opinia na 4-5 linijek. Jaką wartosc ma taka opinia dla jakoscobslugi.pl ? i jak świadczy o serwisie? Sugeruję w kolejnym konkursie podkreślić wagę jakości obserwacji i może wprowadzić punktację, np. 2 punkty za obserwacje na żywo i 1 pkt za stronę internetową? I jeszcze jedno- może należy wykluczyć liczenie wielokrotnie obserwacji tej samej firmy, bo w przeciwnym razie można przejść się po hipermarkecie i zamieścić opinię na temat każdego kolejnego działu, półki czy nawet produktu na półce