Opinia użytkownika: Pszczółka
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: W Sylwestra 2010 o godzinie 16 na telefon mojego kilkuletniego dziecka, przyszedł sms o naruszeniu regulaminu i w związku z tym zerwaniu umowy na świadczenie usług. Z drugiego nr dzwonie na infolinię, aby wyjaśnić sprawę. Pani A. informuje mnie bardzo nieuprzejmie, że skoro taki sms przyszedł to znaczy, że regulamin został naruszony. Pytam, co konkretnie zostało naruszone, Pani A. nie umie mi odpowiedzieć, zbywa mnie, mówiąc że dział który zajmuje się takimi sprawami już w dniu dzisiejszym nie pracuje (sytuacja została rozwiązana dopiero po kilku dniach - włączyli telefon, zero jakiegokolwiek przepraszam). Jakość obsługi była na możliwie najniższym poziomie, w dodatku Pani A. udzieliła błędnych informacji. Na kilka innych zadanych przeze mnie pytań odpowiadała nieuprzejmie i zbywająco. Bardzo długo czekałam na połączenie, zapłaciłam za nie a w rezultacie nie uzyskałam ani rozwiązania problemu ani prawidłowych wskazówek co mogę dalej zrobić aby sytuacja jak najszybciej została rozwiązana. Nie polecam korzystania z infolinii Orange. Wszelkie problemy rozwiązuję już w Punktach Orange.