Opinia użytkownika: Joanna_1655
Dotycząca firmy: Chevrolet
Treść opinii: Przedwczoraj towarzyszyłam koleżance podczas oddawania auta do serwisu Chevrolet we Wrocławiu w celu drobnej naprawy - auto nadal jest na gwarancji. Ku mojemu zdziwieniu pan, który przyjmował auto był bardzo - delikatnie mówiąc nieuprzejmy. Zachowywał się wręcz jakby miał pretensje, że tam pracuje i musi ją obsłużyć. Chyba inaczej powinno się traktować swoich klientów.. Naprawa miała potrwać do wieczora i auto miało być wieczorem do odebrania o czym pan ten miał ja poinformować telefonicznie pół godziny wcześniej, tak się jednak nie stało, mimo to, że obsługa wiedziała, że koleżanka jest spoza Wrocławia. Sama musiała wieczorem zadzwonić i jak się okazało samochód był już gotowy do odbioru tylko nikt chyba nie miał zamiaru jej o tym poinformować mimo obietnicy. Poza tym pan, który przyjmował auto nie zapisał wszystkiego, co należało w aucie sprawdzić, zatem nie wszystko zostało sprawdzone, co okazało się przy odbiorze auta, Jednym słowem obsługa bardzo nieprofesjonalna! Ja osobiście zastanowiłabym się nad jej ZMIANĄ albo odpowiednim przeszkoleniem...