Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Bodzio
Treść opinii: Moja mama chciała kupić nową kanapę do pokoju gościnnego, poprosiła więc żebym zawiozła ją do salonu Bodzio. Moim zdaniem z góry był to zły pomysł - osobiście uważam, że meble tej firmy są po prostu bardzo brzydkie, ale skoro chciała to pojechałyśmy. Salon jest spory, przestronny. Mebli w nim dużo, o ich wyglądzie i mojej opinii na ich temat więcej pisać nie będę bo to kwestia gustu, skupię się na obsłudze. W sklepie zauwazyłam dwóch pracowników - jeden z nich coś jadł, drugi wpatrywal się w monitor komputera. W sklepie nie było dużo klientów, ale nikt sie nimi nie interesował. Żadnego powitania, zaproponowania pomocy, nic. Obeszłysmy sklep dwa razy i wyszłysmy. Podobnie jak nikt nie zwrocił uwagi na nasze przybycie, tak i nikt nas nie pozegnał.