Opinia użytkownika: Iwona_577
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Od jakiegoś czasu jestem kientką Multibanku i do tej pory wszystko było w porządku, ponieważ właściwie wszystko, co było mi potrzebne mogłam wykonać sama z poziomu konta internetowego. Moje przeboje zaczęły się w momencie, gdy chciałam założyć sobie kartę kredytową, najpierw karta nie dotarła, sama musiałam się dowiedzieć dlaczego, otóż ktoś zgubił literkę w moim adresie, musiałam więc wyrobić sobie duplikat, następnie w momencie, gdy postanowiłam zmienić bank pojawił się problem ze spłatami karty, bo znów ktoś zapomniał zmienić numer konta, z którego miała być wykonywana spłata. Doszłam, więc do wniosku, że pracownicy w tym banku chyba za bardzo przyzwyczaili się do samodzielności kientów, bo jak sami muszą coś zrobić, to przynajmniej w moim przypadku, zawsze popełniają drobne, ale bardzo uciążliwe pomyłki. Niestety jutro znów będę musiała odwiedzić placówkę banku, bo czas ucieka, kwotę kredytu z karty muszę spłacic, żeby nie zapłacić odsetek, a niekompetencja personelu banku utrudnia mi życie.