Opinia użytkownika: Alaq
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Zastanawiam się ostatni nad zmianą sieci telekomunikacyjnej obsługującej mój telefon komórkowy. Zgłosiłam swój nr na stronie internetowej sieci Play. Dziś ok godziny 12 zadzwoniła Pani z propozycją ofert dla mnie. O tej godzinie z reguły jestem w pracy, gdzie nie mogę prowadzić prywatnych rozmów i poprosiłam Panią o zadzwonienia do mnie po godzinie 16. Niestety nie było to możliwe, co uważam za niedostosowywanie się do czasu obsługi dogodnego dla klienta. Ponadto Pani nie zadając mi żadnych konkretnych pytań o moje potrzeby i możliwości finansowe przedstawiła mi ofertę. Nie zgodziłam się na przyjęcie takiego planu i sama przedstawiłam Pani swoje oczekiwania. Usłyszałam tylko,że takiej oferty nie znajdę w żadnej dostępnej sieci ( na marginesie posiadam w swojej sieci właśnie taka ofertę), więc uważam , że Pani rozmawiająca ze mną nie wie zupełnie nic o ofercie konkurencji. Przez cały czas rozmowy odnosiłam wrażenie, że osoba ze mną rozmawiająca ma narzucony plan sprzedażowy i tylko taki chce mi sprzedać. A także wrażenie, że czyta z kartki formułkę a nie ze mną negocjuje.