Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Otrzymała od banku list z inforamcją że od stycznia kont zostanie objete opłatą.poniewaz było to konto załozone tylko na potrzeby lokaty i nigdy z niego nie korzystałam udałam się do banku aby je zamknąc.Przy dwóch stanowiskach siedziało dwóch panów ubranuch w białe koszule, jeden spojrzał na mie i poprosił abym podeszła do stanowska.Pokazał am list i poprosiłam o zamknięcie konta. Pan wystukał mój pesel w komputerze i oznajmił że nie może tego zrobic bo konto załozone zostało w odziale przy ul II Aleja oraz że musze uregulować kwote 45 zł za korzystanie z karty kredytowej.Nie pomogły żadne tłumaczenia że nigdy karty nie miałam a tym bardzie nie korzystałam z niej oraz ze nie powinno mieć wpływu na załatwie sprawy fakt gdzie konto było założone. Pan skończył ze mną romowę - uśmiechnał się służbowo oznajmiając - juz nic nie mogę pomóc.Udałam sie do drugiego odziału odczekałam 70 minut w kolejce i usłyszała że nie powinnam byc odsyłana do tego oddziału bo zamknąc konto można w każdym odziale a jeżeli chodzi o kartę kredytową wystarczy napisać reklamacje. Jedno jest pewne - już nigdy nie będę klientem tego banku