Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: DEICHMANN

Treść opinii: Minutę przed godziną 9 sprzedawczyni zaczęła otwierać drzwi. Weszłam do sklepu kiedy już było otwarte. Zaraz przy wejściu zostałam powitana przez Panią, która otwierała drzwi. Następnie idąc dalej zostałam powitana przez Panią, która stała przy kasie. Przeszłam się po sklepie zwracając uwagę na czystość i porządek. Wykładzina oraz półki były czyste, pudełka z butami oraz buty były ładnie ułożone. Przeszłam wszystkie alejki z obuwiem damskim i wróciłam do butów, które wpadły mi w oko. Kiedy stanęłam ponownie przy tym regale zauważyła to sprzedawczyni i podeszła zapytać czy może mi pomóc. Poprosiłam o mój rozmiar. Podała mi buty i odeszła. Po chwili, kiedy już mierzyłam buty, wróciła aby zapytać czy mi odpowiadają. Wyraziłam niepewność co do dopasowania butów do stopy. Sprzedawczyni od razu zareagowała i powiedziała, że but trochę się rozchodzi i ułoży do stopy. Powiedziała, że najlepiej kupić buty i pochodzić w nich w domu aby sprawdzić. Sprzedawczyni mówiła, że buty pasują do mnie, są w moim stylu. Podkreślała ich wyjątkowość w stosunku do innych butów. Następnie powiedziała, że to ja sama muszę dokonać wyboru i odeszła. Wzięłam buty i podeszłam do kasy. Zostałam ponownie przywitana. Nie było kolejki. W okolicach kas panował porządek. Sprzedawczyni zapakowała buty. Zapytała czy chcę specjalny impregnat. Kiedy odmówiłam włożyła paragon do reklamówki i podała mi. Podziękowała za zakup i pożegnała. Do sklepu wróciłam o godzinie 10:17 aby dokonać zwrotu. Sprzedawczyni pozdrowiła mnie i zapytała o co chodzi. Beż żadnych problemów dokonałam zwrotu towaru. Sprzedawczyni podkreśliła, że to polityka firmy i w razie gdyby coś było nie tak, zawsze można zwrócić nienoszone buty. Pożegnała mnie i zaprosiła do ponownej wizyty. Wyszłam o godzinie 10:19