Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Astor
Treść opinii: Wczoraj udałam się do w/w sklepu w celu zakupu pędzelków do makijażu. Chciałam zasięgnąć informacji na ten temat , i skierowałam się z pytaniami do Pani stojącej za ladą. Pani na moje pytania wykazała zainteresowanie moją osobą i wskazała mi te produkty z górnej półki , za które nie chciałam aż tyle zapłacić.Gdy zapytałam o tańsze zamienniki, zostałam skasowana nieprzyjaznym spojrzeniem Pani, która wskazała mi palcem gdzie mogę pędzelki znaleźć. Podeszłam do wskazanego miejsca i dalej miałam dylemat, które wybrać. Chciałam udać się po pomoc ale zrezygnowałam, ponieważ Pani na mój widok odwróciła się do mnie plecami. Trochę mnie to zdenerwowało. Wychodząc ze sklepu zadałam sobie pytanie- czy w zależności od wartości zakupionego towaru wliczana jest jakość obsługi klienta? i drugie pytanie- czy Pani obsługująca jest na właściwym miejscu ?. Mam nadzieję, ze taka sytuacja się nie powtórzy, a Pani zda sobie sprawę, że pracownik jest dla klienta a nie odwrotnie.