Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: Vobis
Treść opinii: Do sklepu wybrałam się z laptopem, gdyż moje dziecko wyrwało mi klawisz enter. Mimo iż laptop nie został zakupiony u nich pan z obsługi powiedział,że postarają się coś zaradzić. Zabrał laptopa na zaplecze i poprosił abym poczekała lub przyszła za 20 minut. Ponieważ byłam zainteresowana zakupem nawigacji zostałam w sklepie. Inny Pan widząc, że oglądam wystawę z nawigacjami podszedł do mnie i zapytał, czy może w czymś pomóc. Powiedziałam co mnie interesuje a on zaczął mi szczegółowo omawiać każdy dostępny model, który mają w sklepie. Mówił o zaletach i wadach. O obsłudze i ogólnie o możliwościach nawigacji. Mimo iż jakoś specjalnie takie dane technicznie mnie nie interesowały Pan mówił z takim zapałem, pasją, że nie chciałam mu przerywać gdyż miło było słuchać jak opowiada. Przy tym był niezmiernie miły i co chwile się uśmiechał. Ani się nie spostrzegłam a mój laptop już był do odbioru. Klawisz zrobili na miejscu. Koszt naprawy 10 zł. SERDECZNIE POLECAM TEN SALON . MIŁA I KOMPETENTNA OBSŁUGA. EKSPRESOWA NAPRAWA. PROFESJONALNE PODEJŚCIE DO KLIENTA ORAZ SZEROKA WIEDZA NA TEMAT OFEROWANYCH ARTYKUŁÓW.