Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Zwabiona dużymi informacjami o wyprzedażach weszłam do sklepu sieci, która była kiedyś moja ulubioną marką odzieżową. Na sklepie było czysto i panował względny ład. na specjalnym stoliku ekspedientka składała odzież, która była odłożona niedbale po oglądaniu przez klientów. Podeszłam do wieszaków gdzie były czapki. zaczęłam oglądać i mierzyć. Ceny były korzystne od 12 zł do 20 zł. Ostatecznie zdecydowałam się na jedną z czapek i udałam się do kasy. Były dwa stanowiska kasowe przy jednym ekspedientka nie obsługiwała w ogóle nawet nie odrywała się od jakieś czynności informując proszę od kasy obok. Przy drugim stanowisku była uśmiechnięta ekspedientka.gdy skończyła obsługiwać klientkę przede mną podałam Jej czapkę podczas skanowania kodu podszedł mężczyzna z koszulą i powiedział, ze wymieni na tą konkretną, którą trzyma w ręce. Moment totalnie niezręczny i nie przyjemny ponieważ ekspedientka zamiast dokończyć obsługę mnie przyjęła koszule od Niego trzymając moja kartę płatniczą w ręce. Zaczęła się obsługa dwóch klientów naraz. Pan prosiła o porównanie dwóch koszul na wielkość pani prosiła mnie o pin. a ja dosłownie stałam jak zamurowana bo nie spotkałam się z czymś takim. tym bardziej, że kod kupowanej czapki był już zeskanowany i był to jedyny mój zakup.