Opinia użytkownika: mirdo24
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Skuszona atrakcyjnymi, przynajmniej dla mnie, promocjami odwiedziłam dziś grudziądzki Carrfour. Chciałam kupić tanie pomarańcze, pieczarki i marchew. Żadnego z tych artykułów nie znalazłam, mimo, że promocja rozpoczęła się rano. Od jednej z ekspedientek dowiedziałam się, że po te artykuły, tu zacytuje: "należy przyjść rano, najlepiej w kasku ochronnym". Czyżby oferta Carrfoura kierowana była tylko do osób bezrobotnych i emerytów? Pracujący klient nie ma szans na zakup tanich towarów. I druga sprawa- market chyba cierpi na brak personelu. Po czym tak sądzę? Stoisko z serem, stoi kilkuosobowa kolejka, mocno już zniecierpliwionych klientów. Obsługi brak. Obok, przy stoisku z wędlinami, też "ogonek" i uwijająca się ekspedientka. Podeszłam zatem do tej Pani i grzecznie zapytałam, czy ktoś podaje ser. Pani podniesionym głosem oznajmiła mi, że ona jest "na dwa stoiska" i "jak obsłuży kiełbasy, to podejdzie. Zwróciłam tej Pani uwagę, że mogłaby odpowiedzieć mi grzeczniej, ale po dłuższym zastanowieniu, w duchu, przyznałam jej rację- market zatrudnia, pewnie w ramach oszczędności, mało osób, a na tej która pracuje skupia się niezadowolenie klientów. Na jakiś czas "wyleczyłam się" z zakupów w Carrfourze.