Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DANIEL_83

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: W dniu dzisiejszym postanowiłem skontaktować się z Infolinią kart Polbank by aktywować wznowioną kartę, która w dniu wczorajszym do mnie dotarła pocztą. Po sprawnym przejściu przez automatyczny serwis (IVR) - trwało to może 30 sekund - połączyłem się z Konsultantką Panią Iwoną. Przedstawiwszy cel mojego telefonu Pani przystąpiła do procedury aktywowania karty. Procedura łatwa i przyjemną - 7 pytań w celuweryfikacji mojej osoby, w tym również pytania o szczegóły nowej karty. Konsultantka po aktywacji karty szczegółowo wyjaśniła kwestię użytkowania wznowionej karty. Dodatkowo na pytanie odnośnie autoryzacji kodem PIN (wcześniejsza karta była na podpis) zostały udzielone mi wyczerpujące informacje. Na koniec zaproponowała mozliwość skorzystania z produktu oszczędnościowo-ubezpieczeniowego Kumulatus Ponieważ wcześniej już ktoś z Banku w tym temacie kontaktował się ze mną podziękowałem. Konsultantka zapytała czy może w czymś jeszcze pomóc. Podziękowałem. Konsultantka również podziękowała i zaprosiła do ponownej wizyty: "Dziękuję za rozmowę. Zapraszam ponownie. Do usłyszenia". Całkowity czas połaczenia 5:40 min. Miło, sprawnie, szybko, a przede wszystkim fachowo.