Opinia użytkownika: DANIEL_83
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Ponieważ ważność posiadanej przeze mnie w Polbanku karty kredytowej dobiegała końca, postanowiłem 11/01/2011 napisać poprzez bankowość internetową Polbank24 zapytanie o to kiedy wznowiona kartę otrzymam oraz na jaki adres. Może komuś się wydać, że takie rzeczy to nawet dzieci wiedzą, ale miałem ku temu powody. Wszystko dlatego, że 2 lata temu jak otrzymywałem tą kartę, to tylko i wyłącznie dlatego, że mnie listonosz zna dotarła do mnie (adres był niepełny: był kod pocztowy i miasto, numer ulicy i mieszkania, ale nie było nazwy ulicy). Jeszcze tego samego dnia otrzymałem odpowiedź od Pani Karoliny (Młodszy Specjalista Departament Bankowości Bezpośredniej) niniejszej treści (cytuję tak ja otrzymałem): "szanowny panie uprzejmie informuje iz pod koniec miesiącaw pana przypadku jest to .... otrzyma pan wznowiaoną karte która zostanie wysłana listem poleconym na adres ...." Ufff... pomijając style odpowiedzi to ucieszyłem się, że na właściwy kompletny adres wznowiona karta dotrze. Dzisiaj natomiast zostałem zaskoczony - otwieram skrzynkę pocztową, a tam koperta obrandowana, a w niej wznowiona karta. Zastanawiam się gdzie ten list polecony. Szkoda, że takie produkty Bank przesyła w przesyłce obrandowanej zwykłym listem.