Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Oddałam ładowarkę do reklamacji, gdyż od nowości nie działała. Niestety musiałam oddać także telefon , gdyż taka jest procedura, że należy oddać cały sprzęt bo inaczej nie rozpatrzą reklamacji. Wiem z doświadczenia, że takie reklamacje rozpatrywane są miesiącami. Trzeba się upominać o swoje. Tym razem byłam mile zaskoczone, gdy dzisiaj właśnie w godzinach popołudniowych dostałam sms , że mogę przyjść do salonu odebrać ładowarkę z naprawy. Szok. Tak szybko pomyślałam. Minęło dokładnie 6 dni. Łącznie z weekendem. Udałam się zatem do salonu. Pan po zweryfikowaniu danych wyciągnął naprawioną ładowarkę. Wszystko działało. POLECAM SERDECZNIE. PROFESJONALNE PODEJŚCIE DO KLIENTA, SZYBKA NAPRAWA, MIŁA OBSŁUGA.