Opinia użytkownika: marta1011
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: 15 minut przed odjazdem pociagu kupiłam bilet, pan w okienku nie raczył mnie powiadomić o tym, że kilka kilometrów za Grajewem zerwała się trakcja i pociągi stoją. Bez mrugnięcia okiem sprzedał mi bilet. gdy za chwilę od innych czeających pasażerów dowiedziałam się, że jest coś nie tak z pociągami i chciałam zwrócić bilet bo koniecznie musiałam dostać się do Białegostoku na 17 na egzamin innym sposobem. Pan w okienku powiedomił mnie że przy zwrocie biletu musi odliczyć mi 10% ceny!!!!!!!!!Porażka jak można tak beszczelnie się zachować i traktować klientów!! Wspomnę jeszcze o kompetencji maszynistów, którzy na moje pytanie czy pociąg dojedzie do Białegostoku bo podobno gdzieś po drodze zerwała się trakcja.Panowie odpowiedzieli, że nic nie wiedzą ale jak rzeczywiście się zerwała to najwyżej będziemy stac!!!!