Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: klientka_7

Dotycząca firmy: Dialog

Treść opinii: Udałam się do Biura Obsługi Klienta Dialogu, żeby dowiedzieć się o ofertę na Internet i telefon stacjonarny. Pracownica najpierw sprawdziła możliwości techniczne podłączenia tych usług pod moim adresem, a potem przedstawiła mi ofertę. Pani omówiła kilka różnych pakietów usług i pokazała cennik na monitorze swojego komputera, odwracając go w moją stronę, tak żebym mogła swobodnie przeczytać wszystko. Pracownica wręczyła mi również regulamin promocji cennik w wersji papierowej. Pani po zaprezentowaniu mi oferty, nie spytała czy podpisze umowę, ani w żaden sposób nie naciskała na podjęcie decyzji, co trochę mnie zdziwiło, bo zazwyczaj doradcy dążą do podpisania umowy przez klientów. Ale niespecjalnie się tym zmartwiłam, bo i tak chciałam najpierw przemyśleć wybór oferty. Oprócz mnie nie było innych klientów, dzięki czemu nie musiałam czekać w kolejce na obsługę.