Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: 3.Od parunastu lat jestem abonentem telekomunikacji polskiej. Firma można powiedzieć z tradycjami. Najdłuższa polska firma telekomunikacyjna na rynku. Wraz z biegiem czasu weszły nowe firmy świadczące podobne usługi , rozwijały się w dynamicznym tempie a telekomunikacja stanęła w miejscu. Wprowadzili jedynie nieduże zmiany aby poprawić jakoś swoich usług. W abonamencie bardzo mała liczba darmowych minut. Ceny abonamentów bardzo wysokie. Ceny rozmów również wysokie. Potrzebowałam kiedyś zadzwonić do Niemiec. Jak na rachunku zobaczyłam podsumowanie i koszt tej rozmowy przeraziłam się. Taniej jest dzwonić z telefonu komórkowego. Postanowiłam zatem zrezygnować z usług telekomunikacji polskiej. I tutaj było najgorzej. Podpisanie umowy proste, rozwiązanie wręcz nie możliwe. Musiałam się tłumaczyć z powodów zerwania umowy mimo, iż miałam ją na czas nieokreślony. Złożyłam pisemną rezygnację. Oczywiście termin wypowiedzenia miesiąc. W tym czasie odebrałam chyba ze 100 telefonów z telekomunikacji , w których namawiano mnie abym jednak została klientem. Jakieś usługi proponowali, jednak ja byłam nieugięta. Po pewnym czasie te telefonu stały się już natrętne. Ostatnia rozmowa z konsultantką na początku przebiegała tak samo jak te wcześniejsze, jednak po zadaniu kolejny raz pytania dlaczego rezygnuje odpowiedziałam, że to moja osobista sprawa. Na te słowa konsultantka powiedziała „ będzie tego Pani żałować”. Żenujące. NIE POLECAM FIRMY. FATALNA OBSŁUGA, NIEMIŁA, NIEKOMPETENTNA. ODRADZAM WIĄZANIA SIĘ Z TĄ FIRMĄ ORAZ KORZYSTANIA Z ICH USŁUG.