Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_962

Dotycząca firmy: Bank BPH

Treść opinii: Zadzwoniłam dzisiaj do BPH na infolinię aby uzyskać informację na temat wysokości odsetek od kredytu. Bardzo długi i denerwujący proces wybierania tematów rozmowy i weryfikacji klienta. To wszystko oczywiście ma według banku "usprawnić obsługę" moim zdaniem jednak ją wydłuża. Ja osobiście po kilku minutach rozmowy z maszyną dostaję szału, a mój poziom agresji znacząco wzrasta. Chciałabym móc po prostu wybrać numer i od razu zostać połączona z konsultantem, a nie wysłuchiwać za każdym razem "jeśli chcesz coś tam wybierz 1, jeśli cośtam wybierze 2....." itp. Do samej rozmowy z konsultantem nie mam zastrzeżeń - była krótka, uprzejma i rzeczowa. Tylko śmieszy mnie fakt, ze aby odbyć krótką rozmowę muszę wcześniej 3 razy dłużej rozmawiać z maszyną :)