Opinia użytkownika: DANIEL_83
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: W tym dniu udałem się do oddziału Polbanku w Bytomiu (Rynek) by dokonać zmiany w ROR (z Mistrzowskiego na Pomagające). Po wejściu do oddziału zostałem zaproszony przez Pracownika: "Dzień dobry" W czym mogę pomóc". Skorzystałem z zaproszenia i przedstawiłem powód mojej wizyty. Niestety okazało się, że nie mogę dokonać tylko kosmetycznej zmiany nazwy rachunku, ale muszę zamknąć posiadany rachunek i otworzyć nowy. Dość duże utrudnienie, jeżeli większość znajomych, kontrahentów zna go. Niestety nie chcąc posiadać karty do rachunku, a tym samym uniknąć opłat poprosiłem Pracownika o dokonanie czynności zamknięcia ROR i otwarcia nowego ROR. Pracownik dość szybko dokonał stosownych zmian, cały czas prowadząc konwersację ze mną w kwestii produktów bankowych. Poprosiłem również o zmianę adresu do korespondencji, co również odbyło się sprawnie. Na koniec zapytałem tylko jeszcze Pracownika, czy na nowym rachunku będę miał zachowane wszystkie funkcjonalności rachunku jaki zamknąłem (m.in. limity kwotowe przelewów). W tym temacie Pracownik musiał się skonsultować i udzieli twierdzącej odpowiedzi oraz zaproponował zalogowanie się do rachunku i sprawdzenie jego widoczności. Wizyta zakończyła się miłym podziękowaniem i zaproszeniem do kolejnej wizyty. Bardzo miło i sprawnie - gdyby nie kwestia związana z procedurami, że trzeba zamknąć rachunek i otworzyć nowy, wizyta oceniona byłaby na maksimum. Niestety Pracownik nie miał identyfikatora, a także na dokumentach bardzo trudno odczytać imię, dlatego używane zwroty Pracownik.