Opinia użytkownika: Kiki_1
Dotycząca firmy: Renault
Treść opinii: Na parkingu przed salonem było bardzo brudno (duża ilość błota). Samochody do jazdy próbnej nie stały w wyznaczonych do tego celu miejscach. Samochody do jazdy próbnej były brudne, ochlapane błotem. Nie zachęcały do jazdy próbnej. Po wejściu do salonu wraz z mężem czekaliśmy ponad 10 minut zamim sprzedawca sie nami zainteresował. Wiedza merytoryczna sprzedawcy pozostawiała wiele do życzenia. Sprzedawa był bardzo mało profesjonalny. Posiadał bardzo małą wiedzę na temat zasady działania i funkcji niektórych elementów wchodzących w skład wyposażenia samochodu. Zapytany m.in na temat ESP i ABS-AFU nie potrafił udzielic wyczepującej odpowiedzi. Przykro stwiedzić ale znacznie wiecej dowiedziałam sie na temat funkcji i działania elementów wyposazenia samochodu (m. in własnie ESP oraz ABS-AFU) z wyszukiwarki internetowej niż od sprzedawcy. Sprzedawca bardzo niechetnie i minimalistycznie udzielił naminformacji na temat mozliwości kredytu. Kazdą informacje od sprzedawcy musieliśmy wrecz wyciagać naszymi pytaniami. On sam z własnej inicjatywy był bardzo powściagliwy w rozmowie. Gdy poprosiliśmy sprzedawcę o jakies materiały lub foldery dostaliśmy zaledwie jedną kartkę - cennik (wydruk z komputera) która nawet nie dotyczyła modelu samochodu którym sie interesowaliśmy. Sprzedawca poproszony o wizytówke, dał nam wizytówke innego pracownika (kobiety, a obsługiwał nas mężczyżna). Sprzedawca nie posiadał żadnego identyfikatora , także nawet nie wiemy kto nas obsługiwał. Wewnątrz salonu także nie panowała czystość. Na podłodze widoczne były liczne slady po mokrym obuwiu klientów. Samochód którym sie interesowaliśmy miał brudne chodniczki. pry wycieraczce znajdował sie zasuszony liść, a pod maską lezały dwa ptasie piórka.