Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: No jak w końcu się dodzwoniłam i załatwiłam z połowicznym sukcesem sprawę z wyczerpanym limitem abonamentu Play ponosząc zupełnie bezzasadne koszty i to nie po raz pierwszy zdeterminowana i nie doczekawszy się odpowiedzi na zadane w wysłanym do Biura Obsługi Klienta zapytanie e- mailowe odnośnie przedłużenia umowy proszę konsultanta by i te kwestię mi pomógł załatwić. Niestety on nie może mi pomóc gdyż zajmuje się tylko komórką kwestii technicznych. „Stety” może mnie przełączyć do działu który zajmuje się umownie rzecz nazywając przedłużaniem umów. I tak jak się zresztą spodziewałam gdy data końca umowy wygasła została ona przedłużona automatycznie i zmieniła status na bezterminową. Do pewnego czasu nie miałam konieczności by się sprawą zainteresować. Abonament i przyznane mi jednostki w pełni mi wystarczał. Jak napisałam do czasu. I widać iż oberwania po kieszeni zadziałała i zmotywowała mnie do działania i to nie biernego ale do takiego który jasno mi na kreśli co i jak z moją umową. Oczywiście na ile będzie to obraz klarowny czas pokaże i nie uprzedzam faktów. Szybko po przełączeniu zgłasza się po drugiej stronie konsultant. Tym razem jest to kobieta. Dzień dobry, nazywam się tak i tak w czym mogę pomóc? Jeszcze raz przedstawiam swoją sprawę. Pani tak jak jej kolega przed chwilą potwierdza iż umowa została automatycznie przedłużona. Czy mogę liczyć na jakąś ciekawą propozycję odnośnie oferty dla stałego blisko trzyletniego klienta? Tak- pada w odpowiedzi. I dale Pani konsultantka dopytuje czy oferta ma być ze wskazaniem na modem czy raczej na większą ilość jednostek. Z pewnym wahaniem odpowiadam iż model ma już swoje lata ale jak na razie odpukać bym w złą godzinę tego nie wyrzekła sprawuje się poprawnie. Pani by ułatwić mi podjęcie decyzji i służyć jakże pożądaną radą mówi iż modem w przeciwieństwie do aparatu telefonu jest bardziej odporny na działanie czasu a więc jeżeli jego stan jest w pożarku Pani konsultantka przedstawia mi atrakcyjny co do ceny i jednostek abonament.Za cenę którą dotychczas płaciłam mam 3 razy większe możliwości przekazu danych. Nie pytam się dla czego nie został mi przypomniany zbliżający się termin wygaśnięcia umowy ani też dla czego nie zostałam pointo bo i tak jest to w tym momencie bez znaczenia. I właśnie z uwagi na te dwie ostatnie kwestie jak również pomna problemami z dodzwonieniem się ocena jest dodatnia dostateczna.