Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Właśnie kończyła mi się umowa w Play, umowę miałam na mamę, a chciałam wziąć tym razem na siebie. W decyzji o rezygnacji utwierdzili mnie jednak konsultanci dzwoniący 2 miesiące przed końcem umowy. Codziennie kilka telefonów za każdym razem rozmowa z inną osobą, w kółko musiałam tłumaczyć o co mi chodzi.Umówiałam się z jedną panią na rozmowę o konkretnej godzinie i porze dnia, a dzwoniła jakaś nowa i od nowa ta sama śpiewka. Proponowali ciągle przedłużenie umowy i troche większy pakiet minut niż miałam wczesniej, słowem bez rewelacji.Po dwóch tygodniach zdecydowałam, że mam ich dosyć i z mamą napisałyśmy rezygnację. Czy tak trudno wyzanczyć jedną rzetelną osobę która będzie opiekunem klienta??? Walka pomiedzy konsultatnami nie ma sensu bo tylko zniechęca klientów do całego operatora!Po jakimś czasie od rezygnacji znowu telefony. Tym razem zastosowali ,,agresywny marketing'' czułam się winna po rozmowie z pewnym panem, że ośmieliłam się wysłać rezygnację. Dopiero ten Pan zaproponował mi obniżenie abonamentu i więcej darmowych minut do wszystkich. Tylko trochę za późno... W Polsce niestety nie ma porządnej sieci komórkowej, a winę za to ponosi tylko i wyłącznie zarząd firm. NIE POLECAM TEJ SIECI. TRAGEDIA. NIEKOMPETENTNA OBSŁUGA.