Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Wracając do domu po drodze wstąpiłam do Auchan . Na dziale z zabawkami dostrzegłam fajnego żółwia , który jak się go naciśnie na łapkę jeździ i wyciąga szyję. Kupiłam go zatem mojej córce. Była zachwycona. Niestety po 3 dniach żółw przestał grać, tylko jeździł. Przy okazji kolejnego pobytu w okolicach sklepu udałam się aby reklamować żółwia. Reklamacja została przyjęta. Na jej rozpatrzenie sklep miał 21 dni. Mieli skontaktować się telefonicznie. Kiedy minął już około miesiąc zadzwoniłam do sklepu. Pani powiedziała, że reklamacja jeszcze nie została rozpatrzona. Po kolejnych 15 dniach zdenerwowana pojechałam do sklepu. Moja reklamacja już była gotowa. Decyzja zwrot gotówki. Dostałam przy oddaniu żółwia w dziale reklamacyjnym kserokopię paragonu. Oryginał zatrzymali. Kiedy udałam się po zwrot gotówki Pani poprosiła mnie o paragon. Dałam jej ksero. Powiedziała, że potrzebny jest oryginał. Powiedziałam , że dział reklamacji zabrał. Nie mogła uwierzyć. Zaczęła gdzieś dzwonić, później zniknęła na jakiś czas a ja czekałam. Wróciła i powiedziała, że musi być oryginalny paragon i nie zrobi zwrotu. Poprosiłam zatem o rozmowę z Panią kierownik. Kiedy przyszła na wstępnie była niemiła. Patrzyła na mnie jak na złodzieja. Po dość długiej rozmowie ( niezbyt przyjemnej ), po tym jak odniosłam się do prawa konsumenta Pani łaskawie powiedziała, aby jej współpracownice zrobiły mi zwrot. NIE POLECAM SKLEPU. NIEMIŁE PODEJŚCIE DO KLIENTA. ROZPATRZENIE REKLAMACJI WYBIEGAŁO POZA TERMIN WYZNACZONY PRZEZ SAM DZIAŁ REKLAMACJI. ODRADZAM ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE.