Opinia użytkownika: Konrad_29
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Całkiem niedawno założyłem konto bankowe GetinOnline co z resztą opisywałem w innej obserwacji. Dzisiaj miałem kontakt z infolinią wspomnianego banku. Niestety wrażenia nie są zbyt pozytywne. Zadzwoniłem na infolinię ponieważ zgubiłem gdzieś kod PIN do mojej karty, w związku z tym chciałem ustalić nowy. Kiedy już udało połączyć mi się z konsultantem po około 5 minutach i potwierdzeniu moich danych usłyszałem, że owszem nie ma problem aby stworzyć nowy kod PIN, jednakże będę na niego musiał czekać około dwóch tygodniu, gdyż zostanie wysłany za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres korespondencyjny. Ponieważ korzystam z konta promocyjnego i aby spełnić warunki promocji muszę dokonywać płatności kartą w ciągu miesiąca na kwotę m.in. 400zł. Bez PIN-u to jest nierealne. Powiedziałem o tym pracownikowi infolinii, który podsumował to jednym zdaniem: "to trudno, trzeba było zapamiętać kod PIN". Faktycznie moja wina, ale pracownik powinien spróbować pomóc rozwiązać ten problem w inny sposób, zwłaszcza, że w innych bankach nie ma z tym problemu i uzyskanie nowego PIN-u do karty przebiega w sposób błyskawiczny. Mam nadzieję, że kolejne rozmowy z infolinią Getin Banku będą przebiegały bardziej zadowalająco.