Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: klientka_7

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Tydzień temu pojawił się nowy konkurs dla obserwatorów na portalu Jakość Obsługi. Sama również biorę w nim udział i dodaję obserwacje, żeby móc wygrać w losowaniu bilet do kina, i do tej części konkursu nie mam żadnych zastrzeżeń. Zasady są jasne i uczciwe - codziennie jest losowanie zwycięzcy, komu się poszczęści, ten wygrywa bilet do kina. Z zainteresowaniem zaś i niejakim podziwem dla determinacji niektórych uczestników, obserwuję wyścig kilku osób dodających obserwacje "na ilość", byle tylko mieć ich jak najwięcej na swoim koncie i zdobyć pierwszą nagrodę. Znowu powtarza się ta sama sytuacja co przy Rewolucji - niektóre osoby są w stanie odwiedzić dziennie po 30 sklepów i napisać rzetelne obserwacje... Właśnie co do jakości i rzetelności tych obserwacji mam najmniej zaufania. No ale czego ludzie nie zrobią dla wygranej w konkursie... Miałam nadzieję, że po doświadczeniach z Rewolucji portal wyciągnie wnioski i nie będzie już robił konkursów "na ilość" obserwacji, bo to niestety często nie idzie w parze z ich jakością - nie jest sztuką napisać na kolanie 300 znaków o jakimś sklepie, tyle że to nikomu nic nie mówi o prawdziwej jakości obsługi w danym miejscu. Pozwoliłam sobie na ten komentarz/obserwację, ponieważ widzę, że również kilkoro innych obserwatorów ma podobne zdanie i wyraża je w komentarzach do niektórych nic niewnoszących obserwacji, więc może jeśli więcej osób wyrazi swoje obiekcje do konkursu, to w przyszłości twórcy portalu będą bardziej dbać o jakość, niż o ilość obserwacji. Pozdrawiam