Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Moja obserwacj dotyczy pkt obsługi klienta hipermarkecie Carrefour w Ch Zakopianka w Krakowie. Już drugi weekend z rzędu wzięliśmy się za generalne porządki w domu. Efekty były całkiem niezłe. Znalzło się teżnieco zarówek przepalonych odozonych do oddania w markecie, baterii i dwa odświerzacze powietrza (sprawne). Udałam sie wiec do oblsugi klienta. O dziwo w poniedziałkowy poranek były aż dwie Pani i czekałm na swojakoleji naprawde chwilkę. Oddałam zuzyte żarówki i baterie i spytałam o odswierzacze. Mimo, że miałam dwa paragony z grudnia na zakup nowych niestety Pani odmówiła przyjęci abo mówi, ze nie przyjmują. Niby oznaczenie na produkcie zabrania wyrzucania do normalnych śmieci. Niby to jużprodukt elektryczny pomimo, że mały a w sumie nie wiadomo co ztym zrobić. Pani odmówiła grzecznie, ale uważam, że skoro miałam paragon na potwierdzenie zkaupu nowych odświerzaczy powinna je przyjąć te stare ode mnie.