Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Winiary
Treść opinii: PROGRM DLA KONSUMENTÓW/KLUB WINIARY/KĄCIK RADOSNYCH ZAKUPÓW/WINIARY/NESTLE Tak jak niejednokrotnie już wspominałam na podstawie własnych obserwacji atrakcyjność jak i sama ilość firm prowadzących różne programy lojalnościowe ulegała i ulega nadal ciągłemu spadkowi na minus. Co do zasady jestem daleka aby kupować podług jednego kryterium jakim by mogło być zdobycie kodów z opakowań i ich późniejsza wymiana. efekt tego taki iż pula kodów powiększa mi się powoli. Tak też było w przypadku Kącika Radosnych Zakupów gdzie za zebrane kody z opakowań o wartości 2 i 5 punktów można było wybrać sobie nagrody. Program trwał ładnych parę lat. Najpierw katalogi nagród były w formie papierowej aktualizowane co rok. Potem co kwartał, by ostatecznie sklepik przenieść całkowicie do sieci i na witrynę www.winiary.pl Nagrody coraz mniej atrakcyjne, a co by mnie interesowało w sklepiku pojawiało się na chwilę i za dużą wartość punktową. Z jednej strony miałam cichą nadzieję iż sklepik funkcjonował tyle czasu to i nadal będzie, zbierałam punkty i obserwowałam sytuację. Z drugiej strony gdzieś chyba podskórnie czułam iż jest to koniec. Ale zamiast wysłać to co miałam w ferworze spraw codziennych jakoś się nie składało by kody uporządkować i wysłać. I proszę .Na początku stycznia w magazynie klubowym kuchnia od kuchni czytam to czego się spodziewałam. Sklepik zostaje „zamknięty” z końcem lutego. De facto kody można wysyłać do końca stycznia jak się dowiaduję po moim zapytaniu e- mailowym do koordynatora programu. Zaglądam na stronę, w sklepiku jeden artykuł. Waham się czy wysyłać kody i tak przez moje nie zdecydowanie spowodowane przez analogiczny przypadek ze sklepikiem Knorra, zastaje mnie 1 luty. Kody mam nie wysłane. Trochę żal iż firma nie dała więcej czasu na ich realizację nie umożliwiła dostępu do większego wyboru produktów w sklepiku.Za lata jako takiej wierności marce Winiary mogłabym oczekiwać chyba chociażby gwarancji iż za wszystkie przesłane kody mam nagrodę gwarantowaną chociażby symboliczną a tak pozostaje rozczarowanie i rysa na wizerunku marki Winiary.