Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Salon utrzymany był w najlepszej czystości. Podłoga i regały były czyste, swobodny dostęp do kas i punktów Info, asortyment równo ułożony, nie brakowało produktów i nie zauważyłem bałaganu. Przy wejściu ochroniarz witał i żegnał klientów. Pracownik poproszony o pomoc w znalezieniu kalendarza z Britney Spears natychmiast skupił uwagę na mnie, przejrzał kalendarze dostępne na półkach, a następnie powiedział, że sprawdzi jeszcze w systemie. Po chwili powiedział, że niestety ostatnim kalendarzem z tą wokalistką był ten z roku 2010. Widziałem, że pracownicy bardzo chętnie odpowiadają na pytania klientów, od razu przerywając wcześniejsze czynności. Przy kasie również obsłużono mnie bardzo uprzejmie. Na pytanie o ewentualny zwrot kasjer odpowiedział, że można go dokonać w każdym salonie na terenie Polski. Sympatycznie zaproponował rzeczy z oferty specjalnej. Wyszedłem bardzo zadowolony z zakupów. Obsługa sprawiała wrażenie naturalnie uśmiechniętej i chętnie udzielała pomocy, a ogólny porządek tylko uprzyjemnił zakupy.