Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Konto w mBanku posiadam od czasów studiów czyli od 2002 roku, do grudnia 2010 roku wszystko było ok, problemy zaczeły się w połowie grudnia 2009. Otrzymałam omyłkowo na swoje konto kilkanaście przelewów, przelewy te nie były do mnie adresowane z tego tytułu bank zablokował mi moje konto. Nie mogłam wypłacić pieniędzy ani zrobić przelewu. Próbowałam wielokrotnie skontaktować się z bankiem oczywiście na mlini nic nie byli w stanie mi powiedzieć jak i również w punktach, które mają w moim mieście rozkładali ręce. Dzwoniłam chyba z 1000 razy. Aż w końcu w połowie stycznia udało mi się porozmawiać z kimś kto był zorientowany z mojej sprawie. Poprosiłam aby zwrócili pieniądze nadawcą, bo przecież nie są one moje. Prośbę moją zlekceważono. Dziś mija rok a moja sprawa w dalszym ciągu nie jest załatwiona. Mimo składania chyba z 50 reklamacji, które do dziś dnia nie zostały rozpatrzone (od roku). Jednym słowem Żenada!!!!!!!!!! Brak kompetencji itp. Jestem zdegustowana funkcjonowaniem tego banku. Pracownicy nie są kompetentni do pracy w banku. Najprawdopodobniej nawet nie maja wykształcenia w tym kierunku. Świadczy o tym sposób w jaki świadczą swoje usługi. Nie potrafią odpowiedzieć nawet na proste pytanie. Odkładają bezczelnie słuchawkę jak klient zadaje zbyt trudne pytania.Odkładają bezczelnie słuchawkę jak klient zadaje zbyt trudne pytania. Szczerz radzę TYLKO NIE mBank!!!!!!!!!!!!! NIE POLECAM