Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Icomp
Treść opinii: Kolejna obserwacja dotyczy sklepu komputerowego iComp.pl. Firma ma swój sklep w internecie jak i w 3 miastach swoje siedziby. Pierwsza i głowna jest w Dzierżoniowie i o ile do momentu gdy był to jeden sklep tej firmy podejście do klienta było myślę że nawet wzorowe ! Teraz to sie lekko zmieniło, wydaje mi się ,że nie obowiązuje już hasło klient Nasz Pan. Kupiłem na miejscu monitor LCD nie znam się na monitorach, ale był to mój wybór chociaż myślę, że istnieje tam polityka wypychania tego co nie idzie, jak ktoś jest laikiem. Może się mylę ale chyba nie. Po podłączeniu monitora w domu, komputer chodził jakieś pół dnia po czym zobaczyłem ciemność... do tej pory wszystko było ok, spakowałem LCD dla pewności podłączyłem swój stary monitor i wszystko działało. Niestety... sprzedawca wyszedł z założenia że towar sprzedany nie może być zwrócony, nakreśliłem temat co się stało, że być może jakaś wada w monitorze niestety nie chciał słuchać i poinformował mnie że nie ma zwrotu towarów bo zmieniło się prawo. No chyba że mogłem sobie kupić monitor poprzez stronę www to nie było by problemu... musialem długo walczyć i tlumaczyć się, aż wreszcie został towar zwrócony, kupowany był na raty i tutaj też był problem, jednak poprzez infolinie banku dowiedziałem się że nie ma problemu i od kredytu można odstąpić. To tylko jeden przypadek, było kilka tak samo z routerem który konfigurował się tydzień czasu i słabe karty WIFI a prosiłem żeby nie były najgorsze. Nie znam sie więc zaufałem, niepotrzebnie teraz walcze z połączeniem internetowym. Nie neguje całkowicie tego sklepu ale zalecam pilnowanie się. Pozdrawiam